خدایا دلگیرم


گفتم:خدایا از همه دلگیرم!

گفت:حتی از من؟

گفتم:خدایا دلم را ربودند!

گفت:پیش از من؟

گفتم:خدایا چه قدر دوری!

گفت:تو یا من؟

گفتم:خدایا تنها ترینم !

گفت: پس من؟

گفتم: خدایا کمک خواستم!

گفت:غیر ازمن؟

گفتم:خدایا دوستت دارم !

گفت: بیش از من؟



نظرات شما عزیزان:

سامیه
ساعت15:58---23 بهمن 1393
تا کجاي قصه بايد ز دلتنگي نوشت ؟


تا به کي بازيچه بودن توي دست سرنوشت ؟


تا به کي با ضربه هاي درد بايد رام شد ؟


يا فقط با گريه هاي بي قرار آرام شد ؟


بهر ديدار محبت تا به کي اين انتظار ؟


خسته از زندگي با غصه هاي بي شمار ...


تا به کي...؟؟؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:گفت و گو با خدا, | 7:31 | نویسنده : مجید حیدری |